Гарантія

  • Умови гарантійного користування 


    Сервісний центр Дім Кави проводить гарантійний ремонт всього придбаного в мережі спеціалізованих магазинів Дім Кави кавового обладнання, включаючи вартість роботи і запчастин, абсолютно безкоштовно.

    Будь ласка, перевірте комплектацію і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектація визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

    Звертаємо Вашу увагу, що інженер нашого сервісного центру має право виконати гарантійний ремонт Вашого кавового обладнання абсолютно безкоштовно, впевнившись в наступному:


    Гарантійний талон на кавове устаткування заповнений правильно;


    • У разі, якщо гарантійний талон загублений, Вас попросять пред'явити квитанцію про оплату, яку Ви отримали при покупці кавоварки.
    • Кавомашина придбана в мережі магазинів Дім Кави або у авторизованого дилера Дім Кави;
    • Серійний номер кавомашини зареєстрований генеральним імпортером на території України;
    • Кавомашина використовувалася відповідно інструкції з її експлуатації.
    • Сервісний центр в праві відмовити в безкоштовному гарантійному ремонті, якщо кавоварка була придбана у "сірого дилера", а також якщо вона експлуатувалася або зберігалася в умовах, заборонених оригінальною заводською інструкцією з її експлуатації.


    Як обміняти або повернути товар?

      
    Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».
    Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.


Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

Збережені всі ярлики й заводське маркування

  • Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.